Ttula project - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van gjwvanderwolf - WaarBenJij.nu Ttula project - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van gjwvanderwolf - WaarBenJij.nu

Ttula project

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

12 Augustus 2008 | Oeganda, Kampala

Lieve mensen,

Het is niet mijn bedoeling geweest het vorige bericht 2 keer te sturen, maar ja misschien zijn wel mafketels geweest die het 2 keer wilden lezen. Het blijkt maar weer dat je ouders je grootste fan zijn, want zij reageerden op allebei de berichten. Ik heb nu al trek in die taart.
En Nick, bedankt voor de groeten, uiteraard van iedereen hier de groeten terug, en ja google dat is iets dat oma eigenlijk ook niet begrijpt, trek het je niet aan.

In ieder geval, moeten we bijna vertrekken uit Ttula, de plaats waar we de school bouwen en das eigenlijk best jammer. De school zie ik helaas niet meer afkomen, misschien net nog de helft. het oogonderzoek is in ieder geval ten einde. want de kinderen hebben vakantie vanaf morgen, morgen is namelijk rapport halen. Maar we hebben de juiste cijfers gevonden en het wordt dus een prachtig verslag.

Vandaag naar een arts geweest samen met Rob. Neej niet voor mij, ik ben zowaar nog de enige die in de kracht van zijn leven is. De rest van de groep is zwak ziek en misselijk. Maar Marloes die kon al 9 dagen niet naar het toilet en echt wat een drama is die dokter hiet zeg. Na 2 uur tijd kwam er pas een diagnose uit. Gelukkig wel de goeie.

Zondag avond naar Het safaripark en dan weer naar huis.
De tijd vliegt.

Ook hier met een trage verbinding, want ik moet al weer gaan.

Groet uit mijn hart.

ps groeten van corinne

  • 14 Augustus 2008 - 18:13

    Nicky:

    Hee Neef!

    Mooi verhaal weer, je zou er wat mee moeten doen, dat schrijven van jou :)..

    Nee oma hou ik in de waan dat ik je op google heb gevonden en niet stiekem op het briefje van je ouders heb gekeken ;-)!

    Maar leuk zeg wat je daar allemaal doet!

    Geniet ervan en kijk je ogen uit!

    Groeten van hier!
    Liefs, Nick

  • 15 Augustus 2008 - 13:36

    Pa En Ma:

    He die Wurn,
    Wat geweldig dat we toch zo met elkaar kunnen praten.
    Vervelend dat er zo veel mensen ziek zijn. Enig idee waardat aan ligt? Voedsel, water, zon! In ieder geval Marloes en ook al de anderen veel sterkte en beterschap toegewenst.
    Jammer dat jullie de school niet af kunnen maken.
    Geweldig dat het oogonderzoek gelukt en afgerond is.
    Heb je nog nieuws met de wereldontvanger kunnen krijgen?
    Veel plezier in het safaripark het zal wel schitterend zijn met al die wilde dieren.
    Veel plezier en geniet maar weer met volle teugen.
    Thuis gaat alles nog steeds heel goed.
    We kijken weer uit naar je volgende bericht.
    Als Corinne ook nog ziek is geef haar een extra knuffel en groeten van ons.
    Denk aan jullie kus van ons allemaal.

  • 17 Augustus 2008 - 14:24

    Zuss&zwager En Rest:

    Broertje!!!!aappiee!!!!poepie!!!;) how are you?!??!!
    ben jij nog wel gezond :P:P tuurlijk want jij bent de bikkel!!en hoe is het met de anderen gegaan, met rob ook alles goed??!en strax ga je aan de safari.. niet te veel drinken he:P:P (lol) haha nee hoor wum geintje! maar wel onwijs cool hoor. hou je je stokkie wel bij je ;)hier gaat ook alles goed, mag niet klagen. is zelfs gezellig haha. Gister naar noordwijk geweest met de gang erggg gezelliej weer. mar en ik hebben een nieuw drankje,, ice thee martini haha wel een beetje zoet maar best te doen.. vanaaf gaaat ik met jel en de rest van de nichten en neef liedje oefenen voor jitske en robert hun bruiloft. erggg gezellie. volgende week vrijdag hebben we die bruiloft dus dan zie ik je zaterdag ochtend pas. en savonds vier ik voor de fam.. gelijk me verjaardag.. en een paar weken later me feesie dus dat word lagge!! (Y) nou ik ben blij als je weer thuis ben!! je krijgt de groeten van daantje en marr, p12 en jel natuurlijk!! ze vroegen hoe het met je was!!de bikkel!!nou tjuuss tot snel he!! heel veel plezier nog!! en ook vanacht met de safari egt cool!!! corrie de groetjes!!!

    en heel veel liefss van je zus-->> marie

  • 17 Augustus 2008 - 14:26

    Pa En Ma:

    en natuurlijk heel veel liefs van arie en dave :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Kampala

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Augustus 2008

shocking

18 Augustus 2008

Vissen naar Nijlpaarden

12 Augustus 2008

Ttula project

10 Augustus 2008

Sesse eiland

10 Augustus 2008

Sesse eiland

Actief sinds 20 Juli 2008
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 3912

Voorgaande reizen:

31 Juli 2008 - 21 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: