shocking - Reisverslag uit Leimuiden, Nederland van gjwvanderwolf - WaarBenJij.nu shocking - Reisverslag uit Leimuiden, Nederland van gjwvanderwolf - WaarBenJij.nu

shocking

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

27 Augustus 2008 | Nederland, Leimuiden

lieve mensen,

hoewel ik de kans klein in schat dat iemand dit bericht nog leest, schrijf ik het toch. Al was het alleen om mezelf een compliment te geven, omdat ik met dit bericht een ieder die van mijn verhalen heeft genoten wil bedanken met het lezen er van, terwijl ze eigenlijk hun tijd veel beter hadden kunnen besteden door bijvoorbeeld te computeren, voetballen, zwemmen, dwergwerpen, frituren, noem maar op. Maar nee deze mensen namen de moeite om aan mij te denken en dat vind ik shocking.
Net zoals dat wij het hier hartstikke goed hebben, en dat ik me het eigenlijk niet voor kan stellen wat ik allemaal beleeft heb.

Groet uit mijn hart

  • 28 Augustus 2008 - 15:16

    Nicky:

    Ik heb het gelezen :)..
    En ik kan tussen al mijn bezig heden best jou verhalen lezen hoor, geen moeite ;-)!
    Zal wel wennen zijn, weer in Nederland!

    Ik zie je zaterdag denk wel bij Oma!

    Toedeledokiee!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leimuiden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Augustus 2008

shocking

18 Augustus 2008

Vissen naar Nijlpaarden

12 Augustus 2008

Ttula project

10 Augustus 2008

Sesse eiland

10 Augustus 2008

Sesse eiland

Actief sinds 20 Juli 2008
Verslag gelezen: 713
Totaal aantal bezoekers 3912

Voorgaande reizen:

31 Juli 2008 - 21 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: