Jarjar - Reisverslag uit Leimuiden, Nederland van gjwvanderwolf - WaarBenJij.nu Jarjar - Reisverslag uit Leimuiden, Nederland van gjwvanderwolf - WaarBenJij.nu

Jarjar

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

05 Augustus 2008 | Nederland, Leimuiden

Lieve mensen.

Ik ben blij dat alles in Nederland goed gaat met jullie. OM maar meteen eerst de huishoudelijke mededelingen te doen. Ons plan met T-mobile in Oeganda is geen succes. Ik ben nu te bereiken op de mobiel van rob, mits hij die aan heeft staan. En owjah we komen de 22e augustus terug, dus de vrijdag ipv de donderdag.

Zo nou dat vertelt te hebben, nu maar efes wat leuke verhalen. Het is hier warm, broeierig en nat, want het regenseizoen ik begonnen. Lang leven de reisboekjes waar dit niet in stond.
Gisteren zijn we begonnen met de bouw van de school, en het zal mij benieuwen of hij over 2 weken al klaar is.
Alle mensen zijn gastvrij en je kan iedereen blij maken met een happie snuf. De plaats waar we verblijven is nog geen eens zo arm, maar als je ziet er nog steeds mensen in lemenhutjes hier wonen dan voel je toch wel dat je het heel erg goed hebt in Nederland.
Afgelopen weekend hebben we gevoetbald en dat was wel lachuh, iedereen doet mee, alle kinderen en zelfs de baby's zouden mee willen doen.
Vandaag zijn Rob en ik begonnen aan het oogonderzoek, en de eerste indruk is wazig, want die kinderen die antwoorden overal JA op. Kun je goed zien? JA. Draag je een bril? JA
Hij gaat dus lekker. Maar toch krijgen we al een kleine indruk na 1 dag. Aanstaand weekend gaan we naar een eiland in het victoria meer, het schijnt er wel lekker te zijn, en de rest van de week zijn we eigeniljk mensen blij aan het maken.
Boek is goed, muziek is lekker, eten is eentonig maar gaat.
Alleen eens efes goed jezelf wassen zou wel lekker zijn.

groet uit mijn hart

houd van jullie

ps groeten van corinne
ps als het goed is wordt er een noodnummer doorgebeld ofzo

  • 06 Augustus 2008 - 09:15

    Pa En Ma:

    He Wurn,
    We zijn blij dat jullie zo positief zijn en dat jullie werk enorm gewaardeerd wordt.Dat oogonderzoek gaat ook lukken. Je zegt regenseizoen is dat een regenbui van een hele dag of ook nog zon erbij.
    Werken is goed, maar jullie hebben toch ook nog wel vrije tijd?
    Leuk dat jullie naar een eiland in het victoriameer gaan. Zitten daar ook kroko's en hyppo's?
    Veel plezier geniet er maar van. Gaat alles en iedereen goed, vast wel. Thuis gaat alles heel goed. Annemarie komt vrijdag al weer naar huis, die heeft het ook heel goed naar haar zin.Wij zien je volgende verslag wel weer en dan stuur ik ook weer een berichtje.
    Hartelijke groeten terug aan Corinne en ook voor alle anderen.
    Denk aan jullie dikke kus van ons.

  • 08 Augustus 2008 - 07:22

    Mark:

    Hey mede-Afrikaan,

    Dorpjes met lemenhutjes, voetbal met locals, weekendjes op paradijselijke eilanden... het wekt nostalgische gevoelens op ;) Hebben ze ook (zuur) bier uit melkpakken?

    Succes met de schoolbouw en geniet ervan! Ik blijf je verhalen volgen.

  • 08 Augustus 2008 - 20:03

    Ad Gerling:

    Hé Werner,
    Volgens mij werken jullie je 3x een slag in de rondte, want je hebt nog maar één keer geschreven en jullie zijn al héél lang weg. Gaat alles naar wens? Vast wel. Werk ze verder en maak ook nog wat lol (daar twijfel ik eigenlijk niet aan). Veel groeten (ook aan kleine Daan) uit Alphen

  • 09 Augustus 2008 - 10:53

    Annnn:

    wummmppiie!!! in da house!!! haha hoe is het broeder!!! ik heb al je berichten gelezen.. gewoon top dus!!! egt cool hoor!!
    nou ik ben pas vanacht terug gekomen egt een drama!! haha wel egt gelachen.. we moesten helemaal naar antalya rijden ( 5uur) en we zijn pas gister om half 11 savonds gevlogen... was hier giser om 3 uur.. haha maar goed het was niet zo goed geregeld want.. ze hadden beloofd dat er eten en drinken incl was maar dat was helmaal niet zo.. in een bussie met bijna geen airco in die hitte!! (41 grade)had die ons bij het verkeerde gebouw afgezet. namelijk bij 2. en we moesten naar 1. dus wij levensgevaarlijk met die groep langs die snelweg lopen.. ze rijden daar als gekken.. het was ondertussen half 9. nog niets te bekennen waar mwe heen moesten en het was nog 30 grade.. nou uiteindelijk zijn we der gekomen en ben nu thuis.. enik heb natuurlijk ook wat leuks voor jou meegenomen :D maarja dat zie je pas als je weer thuis komt.. nou ik laat snel weer wat van me horen oke.. wanntee nu wordt het wel een heel lang verhaal ;)

    doeiiiii lieverd!!! dikke kus aan Corinne!!
    doeiii annn ( je zus ;)_ en dikke knuf van jel

  • 09 Augustus 2008 - 17:50

    Arianne:

    Hoi hoi!
    Leuk om te kunnen bijhouden wat je allemaal doet! Heerlijk internet, was heel benieuwd wat je ervan zou vinden, maar volgens mij is het allemaal gewoon positief! Super!
    Echt super werk wat jullie daar doen!! Dankbaar werk ook, denk ik.

    Heel veel succes en geniet ervan!
    Denk aan je/jullie!

    Kussie Ari en een groetje van Camel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leimuiden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Augustus 2008

shocking

18 Augustus 2008

Vissen naar Nijlpaarden

12 Augustus 2008

Ttula project

10 Augustus 2008

Sesse eiland

10 Augustus 2008

Sesse eiland

Actief sinds 20 Juli 2008
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 3915

Voorgaande reizen:

31 Juli 2008 - 21 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: