De parel van de aarde - Reisverslag uit Leimuiden, Nederland van gjwvanderwolf - WaarBenJij.nu De parel van de aarde - Reisverslag uit Leimuiden, Nederland van gjwvanderwolf - WaarBenJij.nu

De parel van de aarde

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

01 Augustus 2008 | Nederland, Leimuiden

Hey lieve mensen,

Hier mijn eerste bericht vanuit Oeganda. De situatie waarin ik dit bericht typ zal ik zo idyllisch mogelijk proberen te schetsen. Rechts van mij zit Corinne haar dagboek bij te werken, terwijl ongeveer 2 meter verder om een werkelijk schitterende boom Jos, Rob en twee negers, waarvan ik de naam nog niet ken, proberen een frisbee over te gooien. Ik zit op het terras van het huisje van de dames, dit omdat Martin de contact persoon van livingstone daar zijn laptop heeft gepland. In het huisje naast dat van de dames zitten Rob, Daan en ik vannacht. ONdertussen loopt Daan naar buiten en mengt zich in het spel.
Het is een prachtig stuk grond dat Martin heeft, een gigantische moestijn, 2 huisjes voor zichzelf, en 4 kleine huisjes in de aanbouw, waarvan in 3 wij slapen. Uiteraard slaap ik in de best:P Ik heb het idee dat Martin iets van een kleine hotelbende wilt beginnen.
Efes tussen neus en lippen door, het plan met de mobiel van Corinne is geen succes. Ik bel en sms via rob zijn nummer is: 0655923057.

De reis was eigenlijk een drama, die pillen wilden maar niet werken. De lange vlucht duurde ontiegelijk lang, maar het is de moeite waard. Oeganda is een schitterend land, we zijn goed opgevangen en er is eten in overvloed. Alhans voor vandaag, want morgen gaan we naar het echte project.

Ow het eten is klaar, ik moet gaan.

Hou van jullie.


Groet uit mijn hart.

  • 03 Augustus 2008 - 09:57

    Pa En Ma:

    Lieve Werner en Corinne fijn dat jullie er zijn klinkt als het paradijs.Is de temperatuur goed uit te houden ook in de nacht.Hebben jullie mijn sms op Corinne haar mobiel ontvangen.Ik hoop dat het echte project ook zo geweldig is als waar jullie nu zijn.Voor nu succes samen. Ik zal later weer berichtje plaatsen. Hou van jullie dikke kus van ons.

  • 05 Augustus 2008 - 08:41

    Rub:

    Hey jongen!
    Goed om te horen dat het leuk is! Heette die boom nou Jos of hoe zit dat? :P Nee alle gekheid, veel plezier verder en hou ons maar op de hoogte van de gebeurtenissen! gr ruben

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leimuiden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Augustus 2008

shocking

18 Augustus 2008

Vissen naar Nijlpaarden

12 Augustus 2008

Ttula project

10 Augustus 2008

Sesse eiland

10 Augustus 2008

Sesse eiland

Actief sinds 20 Juli 2008
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 3912

Voorgaande reizen:

31 Juli 2008 - 21 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: