Wat er ook gebeurt..... - Reisverslag uit Leimuiden, Nederland van gjwvanderwolf - WaarBenJij.nu Wat er ook gebeurt..... - Reisverslag uit Leimuiden, Nederland van gjwvanderwolf - WaarBenJij.nu

Wat er ook gebeurt.....

Door: webmaster

29 Juli 2008 | Nederland, Leimuiden

Lieve mensen,

We weten allemaal wat er in Kenia is gebeurd. Het is verschrikkelijk, en dan te bedenken dat ik daar naar toe was gegaan in eerste instantie. Dit geeft mij een gigantische lading verwardheid in mijn hoofd, maar ik probeer toch vast te houden aan het doel van onze reis. Wij gaan daar namelijk mensen helpen, en de mensen daar zitten op ons te wachten. Oeganda schijnt een prachtig land te zijn, en het project waar ik naar toe gaat ligt dicht bij de hoofdstad en wordt goed beveiligd.
Ik hoop dat de dames het goed maken die weer terug in Nederland zijn.
Ik heb in mijn vorige bericht misschien wel veel te laconiek gedaan over de zegen, maar ik ben van mening dat we hem allemaal nu wel goed kunnen gebruiken. Het komt in eens zo dicht bij op de avond voor het vertrek, met de tas naar het vliegveld en met mijn geknipte kop in de wind.
Zorg goed voor jezelf en we zien elkaar eind augustus weer. En dan heb ik een hele lading mooie verhalen voor iedereen die daar naar wilt luisteren.

Groet uit mijn hart!

• 31 Juli 2008 - 08:28